Alle nieuwsberichten

30 april 2019

Klachten code schoonmaak: lukrake controles, foute bijverdiensten en bizarre boetes

30 april 2019

Blokland en Westerlaken (van codecommissie) hekelen “eersteklas recidivisten”

25 april 2019

Integriteit

01 april 2019

‘Voorbeeldgedrag begint bij jezelf’

26 maart 2019

Verantwoord aanbesteden begint bij opdrachtgever

14 februari 2019

‘Benadruk het belang van de kwaliteit’

04 februari 2019

Hoe communiceer je een kostenverhoging in de schoonmaak?

31 januari 2019

‘Onze mensen zijn goud waard’

29 januari 2019

Kirsten van der Vaart (Asito) over gele kaart Petten: “Aanbesteden op prijs dupeert de schoonmaakkracht”

28 januari 2019

Gom Hospitality en het Ibis hotel Haarlem winnen de gouden Best Practice Award 2018

18 januari 2019

Aanbestedingsspecialist Octavia Siertsema over gele kaart aanbesteding Petten: “Keuze voor prijs is ‘lekker’ makkelijk”

16 januari 2019

Iedereen hoort bij de club

10 januari 2019

Ibis Styles Haarlem City Hotel ondertekent Code Verantwoordelijk Marktgedrag

21 december 2018

Gele kaart voor Europese Commissie in Petten

17 december 2018

Werk met Liefde

13 december 2018

Online stemmen voor Best Practice Award 2018 geopend

06 december 2018

‘Hotelschoonmaak heeft verantwoordelijk marktgedrag nodig’

22 november 2018

Goed werkgeverschap

21 november 2018

‘Samenwerking geeft kracht’

08 november 2018

Finalisten Best Practice Award 2018 bekend

23 oktober 2018

Diensten aanbesteden op prijs leidt tot ongewenste maatschappelijke effecten

04 oktober 2018

Kwaliteitsmeetsysteem VSR-KMS 3 geformaliseerd in NEN 2075:2018

25 september 2018

‘Mensen maken het verschil’

15 juni 2018

Hé stakende buschauffeurs, de schoonmakers vonden al een oplossing voor dit gezeik